بخندم یا گریه کنم ؟؟؟

می پرستم ، اهریمن را زیرا اوست که همیشه راست می پندارد ...

بخندم یا گریه کنم ؟؟؟

می پرستم ، اهریمن را زیرا اوست که همیشه راست می پندارد ...

دلتنگی سیاه من

                     دلتنگی سیاه من

 

در زندگی زخم هایی است که روح آدم را مثل خوره می خورد

و آرام تو را در انزوا فرو می برد و آنگاه منتظر نابودی نسل بشر

میشوی و در آسمان سه قطره خون را میبینی که به سوی زمین می چکد .

و تو نابودی نسل بشر را می بینی که همچون عشق من در حال نابودیست .

پس شیاطین در مسیر فرشته ها میرقصند و میخندند و فرشته ها همچون گریانند  !‌ ! ‌!            

  مرگ در دوقدمی توست  ! ! !          نه نه .  مرگ در دستان توست !!!   

و جسمت همچنان در حال پوسیدن و کلاغ ها در آسمان بالای سرت

به پرواز در آمده اند و به تو نزدیک تر میشوند .   تا روحت جسم بی جانت

را ترک کند و آنها چشمانت را از کاسه بیرون بکشند !!!

 

      ولی یک چیز را بدان  ! ! !

            که اهدافت بسیار مهم تر از جسم پوسیده ی توست ! ! !

                                               و روحت بسیار بزرگتر از اهدافت ! ! !