بخندم یا گریه کنم ؟؟؟

می پرستم ، اهریمن را زیرا اوست که همیشه راست می پندارد ...

بخندم یا گریه کنم ؟؟؟

می پرستم ، اهریمن را زیرا اوست که همیشه راست می پندارد ...

فلسفه ی نیچه

 

نیچه میگه که انسان های آزادی خواه دو دسته اند ...

۱. بردگان ...

۲. آزادگان ...

....

تفاوت بردگان با آزادی خواه ها در چیست ؟؟؟

بردگان همیشه صبر پیشه میکنند و درد و رنج را همیشه تحمل میکنند ... و برای آزادی

هیچ گاه تلاش نمیکنند ... همیشه صبر و همیشه گزر زمان ......

این جمله رو هم هی تکرار میکنند ---> ببینیم خدا چی میخواد .....

 

 و لی آزادگان همیشه یاقی اند و در ستیز !!!! میجنگند و فدا میشوند ... و عاشق قدرت ...

قدرت می خواهند و  قدرت ... از داشتن قدرت سیر نمی شوند ....

 و از نظر نیچه همیشه حق با قدرت مندان است ... و ضعیفان باید از بین بروند ...

 

         حالا شما دوست دارین از کدوم دسته باشین  ؟ ؟ ؟ ؟  

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.goolpooneh.blogfa.com

سلام عزیز
خوبی فدات بشم
گلکم من آپ کردم
منتظرت هستم نفسم
یاحق گلم[گل]

عسل پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://khodemonima.blogfa.com/

سلام. چطوری؟ کلیساى خوب سراغ داری؟

بهاره جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.goolpooneh.blogfa.com

سلام عزیز
خوبی فدات بشم
گلکم من آپ کردم
منتظرت هستم نفسم
یاحق گلم

مهسا پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

دادخواست برای حذف مجازات سنگسار از قوانین ایران
اگر موافقید می تونید امضا کنید.(لینکش را می تونید در سایت زیر ببینید) سایت:www.meydaan.org

علی شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

در مورد بازی کسب درآمد چیزی شنیدین ؟
هم بازی هم کسب درآمد.
مخصوص وبلاگ نویسان.
وبلاگ نویسان خارجی از این روش کسب درآمد می کنند.
حتما امتحانش کنین.
www.bazi.mbazshop.com

زکیه چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

من دوست دارم جزئ ازادگان باشم تا حدودی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد